Reklāmas ātrajiem kredītiem Radio

Reklāmas ātrajiem kredītiem Radio

Ātrie kredīti, jeb īstermiņa maksājumi ir viens no tiem pakalpojumiem, ko pēdējo gadu laikā reklāmās mēs varam dzirdēt visos plašsaziņas mēdijos tajā skaitā arī radio, jo šie pakalpojumu sniedzēji var piedāvāt radiostacijām lielas naudas summas par šīm reklāmām. Tieši tāpēc arī bieži vien apjautājoties cilvēkiem, kas tad viņiem visvairāk kaitina vai nepatīk klausoties radio ir šīs ātro kredītu reklāmas kampaņas, kur tiek piedāvāti dažādi kredīta vaidi sākot no bezprocentu kredītiem līdz tādiem aizdevumiem, kā ātrie kredīti ar negatīvu kredītvēsturi un arī kredītlīnijām un . Visi šie pakalpojumi, protams, nav nekas slikts, un ir ļoti labi, ka cilvēkiem ir dota iespēja aizņemties naudu, kad tas tiešām ir nepieciešams, bet reklamēt šos pakalpojumu visu laiku arī ir par traku.

Nebanku kredītdevēju industrijā valda ļoti liela konkurence, jo šeit pakalpojumu sniedzējiem ir iespējams saņemt pat līdz 50% peļņas no gadā iegūtā apgrozījuma un tas nozīmē, ka šie ir vieni no ienesīgākajiem biznesiem Latvijā. Un tā, kā visa ātro kredītu nozare sastāda pat 200 miljonus Eiro gadā, tad varat iedomāties, kāds ir peļņas potenciāls, un diezin vai uzņēmēji ir gatavi tā viegli atdot šādas peļņas iespējas saviem konkurentiem. Un tāpēc arī tiek veidotas aizvien labākas un efektīvākas reklāmas kampaņas un tās tiek raidītas visos iesējamos mēdijos.

Radio nav izņēmums un teju jebkurā radiostacijā, kuru mēs varam klausīties ir dzirdamas viena vai kāda cita aizdevēja reklāmas kampaņas, kur tie mēģina pārliecināt tevi un visus pārējos patērētājus, ka tieši viņu piedāvātie kredīti ir labākie, lai gan patiesībā tie īpaši viens no otra neatšķiras. Patreiz, lai saņemtu pietiekošu uzmanību kredītu kompānijām ir nepieciešams izveidot reklāmas kampaņas, kas ne tikai reklamē pašu produktu bet gan arī kā savādāk izklaidē patērētājus un tāpēc nereti ir dzirdami dažādi pielīpoši meldiņi vai arī slavenas balsis, kas šīs reklāmas ir ierunājuši.

Manuprāt visefektīvākā reklāmas kampaņa būtu tāda, kur tiktu izdarīts kaut kas pavisam savādāks, kā tas ir citās reklāmas, piemēram, uzslēdzot ļoti klusu un nomierinošu mūziku un beigās pateikt, ka šo miera un klusuma pauzi jums piedāvā tāda un tāda kompānija vai arī vienkārši atskaņot 20 sekunžu klusumu un pēc tam kādu saukli. Bet vēl efektīvāk būtu iekļaut reklāmā kādu zināmu skaņu, un pēc tam saukli par to, ka tas nebija tas ko tu domā, bet tik un tā mums ir tev piedāvājums. Šādas reklāmas kampaņas liktu cilvēkiem tām pievērst uzmanību un tāpēc būtu arī efektīvas. Bet vai tās nekļūtu uzmācošas to es nemāku teikt un visticamāk, ka tās vajadzētu laist ļoti reti, lai jau aizmirstās visiem pārējiem.