Radio reklāmas

Radio reklāmas

Radio vēl jo projām ir viens no lielākajiem plašsaziņas mēdijiem ko mēs klausāmies gan automašīnās gan darba vietās un radio stacijas tiek spēlētas arī dažādos veikalos un tirdzniecības vietās. Bet viena no viskaitinošākajām lietām par radio programmām ir tas, ka tās tiek pilnībā finansētas tikai un vienīgi no reklāmām. Un tas nebūt nav tik patīkami, kā izklausās, jo reklāmas bieži vien ir ļoti traucējošas un es labprātāk maksātu naudu, lai man nebūtu jāklausās šīs uzmācīgās reklāmas. Bieži vien radio programmas pat pašas reklamē to, ka tajās ir iespējams reklamēties un pēc šādiem paziņojumiem bieži vien sarodas daudz un dažādi uzņēmumi, kas nemaz tā īsti nemāk izveidot reklāmu, bet lētā cena, ko viņiem piedāvā radio ir neatvairāma un tāpēc tiek veidotas pilnīgi neloģiskas un amorālas reklāmu kampaņas.

Mūsdienās ir parādījusies jauna iespēja, kā klausīties mūziku bez vajadzības klausīties stulbās reklāmās un tās ir mūzikas straumēšanas programmas, kur tad ir iespējams dzirdēt tikai un vienīgi mūziku bez radio personību stulbībām, kā arī bez visām kaitinošajām reklāmām. Un šajos servisos katru mēnesi ir jāmaksā kāda noteikta naudas summa, kas parasti ir zem 10 Eiro, lai tad arī varētu klausīties to par brīvu bez reklāmām. Un pārsteidzoši daudz cilvēku ir pierakstījušies šādam servisam un lielākie straumēšanas servisi jau gadā apgroza vairāk kā 1 miljardu Eiro, kas ir milzīga naudas summa. Un šiem servisiem ir iespējamas arī bezmaksas versijas, kur tev šīs maksa vietā vienkārši parādīsies reklāmas tieši tāpat, kā tas ir radio. Un tādā veidā tie, kas grib var klausīties reklāmas, bet tie, kas negrib var vienkārši samaksāt un klausīties mūziku bez reklāmām. Tieši tāpēc arī es esmu ļoti priecīgs par šādiem servisiem, bet tas, kas man pietrūkst ir radio programmu nejaušības elements, kur kāds cilvēks pēc savas gaumes izvēlas dažādas dziesmas un to, kā tās skanēs pēc kārtas. Un, lai gan straumēšanas servisos ir pieejami dažādi saraksti ar mūziku, ko veidojuši citi cilvēki, tomēr šīs dziesmas parasti skan nejauši nevis pēc kārtas, kā kāds tās būtu sakārtojis. Un tāpēc, manuprāt vēl ir nedaudz jāpagaida līdz brīdim, kad šie servisi vēl nedaudz attīstīsies un lielās radio programmas sāks piedāvāt savu mūzikas ikdienas programmu arī šajos servisos. Bet lai tas notiktu šiem servisiem ir jāizaug līdz ļoti lieliem apmēriem, jo tiem jau ir jāmaksā par mūziku pašiem māksliniekiem un neviens negribēs veidot savu radio, kamēr no šādas cilvēku piesaistes nebūs iespējams nopelnīt visai ievērojamas naudas summas.

Radio nākotne manās acīs tiešām ir internetā un jau tagad mēs lielākoties radio klausāmies tieši internetā, tāpēc interesanti būs tad, kad šie radio sāks piedāvāt šos pakalpojumus, ka tu vari maksāt noteiktu summu un iztikt bez reklāmām. Tas būtībā būtu ļoti liels bizness un visticamāk, ka daudzi cilvēki arī izvēlētos to izmantot, jo nevar būt, ka es esmu vienīgais, kuram nepatīk reklāmas!